Möbelflytt

Min lilla dotter förvandlas då och då till en liten tiger, i alla fall låter det som det. Jag har lagt henne för lite förmiddagssömn (vilket vi egentligen har slutat med, men hon verkade så otroligt trött) och nu står hon i sängen och imiterar en tigerunge på bästa sätt. Tror inte hon kommer somna.

I helgen lekte jag rörmokare och hjälpte sambon att lägga golvvärme i nya matrummet


Och sen bar jag upp storbarnens alla grejer plus möbler (det var väl i och för sig mest M som bar möbler, men jag hjälpte till med de största). Det är inte klokt vad pryttlar de har, mina stora små! Nu står det fullt med fullproppade kassar som ska packas upp. Det lär bli rensning innan det är dags att placera allt i lådor och bokyllor!!
Barnens "rätt" stökiga rum


Min lilla står inte längre i sängen, utan här bredvid mig. Jag gav upp och gick in och hämtade henne. Innan vi gick ut ur hennes nya fina rum, som hon bara älskar, hälsade vi så klart på Grodan, Hoppe Hare och Åsnan i IKEAs röda luftballong som hänger i taket i väntan på att det ska komma upp en lampa där. Den är den STORA favoriten just nu och man bara måste prata med den VARENDA gång man går in och ut ur rummet...



Bästaste mobilen från IKEA som man måste prata med lite då och då...


Nu håller Lillan på att möblera om i tv-bänken. Dags att leta upp lite kläder åt henne och fixa sen frukost åt mamman, för nu är äntligen magen hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0