Yes, målaren är

klar där uppe. Alla rummen är beige-vita (latte) och barnens rum har fått en färgad fondvägg. Så småningom ska undertecknad måla motiv på dem. T vill ha en tiger, E ville först ha delfiner... men jag ska se om hon inte går med på moln och någon fågel för hennes färg är verkligen himmelsblå och lilla J ska få en nallebjörn i någon form.
Älskade M är nu i full fart med att lägga golv så vi kan flytta upp så snart som möjligt. Vårt sovrum är redan avklarat och ikväll väntar lilla J:s rum. Förhoppningsvis kan vi börja flytta upp på söndag. Åh vad skönt det ska bli att slippa sovrummet här nere och allt byggdamm som ligger överallt.
"The master bedroom" med golv och allt. Nu står det och väntar på möbler... och garderob



Lilla J har fått en grön fondvägg (svårt att se hur den ser ut här dock) och ska få golv ikväll



T:s rum med den oranga väggen som ska dekoreras med en stor tiger



E:s rum med himmelsblå vägg


Imorgon lämnar jag min älskade, stackars, M hemma med golvläggandet och åker till Ullared med alla mina tre barn, mina föräldrar och syster. Efter mycket om och men fick vi tag på en stuga och ska ha lite minisemester tillsammans... och så klart shoppa loss massor. Barnen har vuxit ur nästan alla sina kläder så det är där de mesta av pengarna ska läggas. Sen blir det nog en hel del annat också... och även något plagg till mig själv.
Dags att börja packa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0