Blä...

Jag har tandvärk. En sån där ordentlig dunkande tandvärk som bara inte går att tänka bort och som man vet beror på ett jättemega-hål ända in till roten. Jag skulle alltså behöva få hjälp av tandläkaren. Men den här veckan funkar det inte. Jag behövs väldigt mycket på jobbet plus att jag troligen får en läkartid denna vecka som måste prioriteras (annars är risken att jag får vänta med läkarbesök minst en månad till). Det blir till att härda ut och fixa tid nästa vecka. Kanske ska ringa idag alla fall, så det finns någon tid nästa veckan (vilket inte är helt troligt dock, men någon akuttid kanske...)
Tänkte lägga upp bilder från helgen. Men är så extremt trött och orkeslös idag (trots att jag varit på SPA, ska man inte vara pigg och utvilad då???) och så är det ju den där förhatliga tandvärken... så det får bli senare i veckan.
Någon som har tips om hur man lindrar tandvärk effektivt i väntan på att tandläkaren ska få göra sitt jobb?

Kommentarer
Postat av: Elin

2 panodil och en ipren max 4 grr per dygn brukar fungera vet jag pga någon konstig anledning ;) Hoppas det blir bättre snart.. Och ring tdl snarast ;) Kram kram

2010-04-20 @ 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0