Myshelg

Här kommer min och älskade M:s Västerviks-myshelg i bilder

Framdukat bubbel, frukt och choklad på hotellrummet


Sköna, men kanske lite väl mjuka sängar


Promenad bland sneda bodar, mysiga gränder och fina hus


Lite frusen i det blåsiga vädret...


Massage-stället där vi fick 50 min helkropps-massage.

Hotellets relax-avdelning var väl "sådär", men det fanns badkar på hotellrummet :)


God mat på Black Rock Grill där man fick steka sitt kött själv på 450-gradiga stenar. Tala om att man fick tvångstankar när servitrisen bad oss låta bli att peta på stekstenarna.


Stötte på Axels tivoli under kvällspromenaden vid hamnen. Nej vi riskerade inte livet och åkte någon av karusellerna... ;)

Innan vi åkte hem på söndagen passade vi på att åka förbi en av mina bästa vänner och ta en fika. Väldigt trevligt att träffa henne och hennes familj och se hur de bor. Det får bli fler besök, både av oss hos dem och dem hos oss tycker jag. Vi har varit alldeles för dåliga på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0