Kallt

Okey jag erkänner: Det är faktiskt riktigt fint med all snö där ute i trädgården, en sån här solig dag
vintrigt...


och vitt

Solen skiner så fint in genom våra (smått smutsiga) vardagsrumsfönster och jag bestämde mig för att gå ut på balkongen och ta ovanstående kort. Orkade dock inte gå ner och hämta skorna utan gick ut barfota...
solig lockelse...


Barfota utan strumpor och skor...


Stort misstag! KALLT!! Kallare än jag tänkte mig... Hoppas på att lederna i tårna som är så bra på att värka fick sig en chock och kommer av sig helt... tror dock omvända effekten är mest trolig tyvärr.

Hur fint det än är ute (fast kallt) får snön gärna börja tänka på refrängen nu och lämna över till det mer gröna stadiet. Ska snart ut och se om jag får upp bildörrarna för att åka och lämna lite kroppsvätskor på Vårdcentralen inför mitt kommande besök på Reumatologen nästa vecka. Ska bli spännande och se vad farbror doktorn ger för dom och lindring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0