VAB

Två dagar hann jag jobba innan det var dags att stanna hemma med en hostig och snorig liten J. Känns inte direkt bra, men lillskruttan hostade precis hela natten och var totalt slut i morse. Då går det helt enkelt inte att lämna på dagis. Kanske var bra för mig också iofs, för jag har fått någon slags konstig nackspärr (gissar reumatismrelaterad) på båda sidorna av nacken som hindrar mig i i stort sett allt jag försöker ta mig för.
Passade på att gå ut och fota snöinfernot på tomten medan det var ljust och snön ligger kvar (som om den ca 1 meter tjocka snömattan skulle smälta bort över en natt hahaha... näe tror inte det... men ändå...). Nog för att jag önskade mig en snörik vinter, men det här var väl att ta i lite väl mycket. Lagom är faktiskt bäst...
Hus och trädgård i vinterskrud


Narnia? Näe Hallonstigen

Vita täcken överallt


Ska bli spännande att se hur sur lilla Felician är på oss när vi väl gräver fram henne inför besiktningen om några veckor


Det är ett tag sen pulkorna och snowracern användes...

Nu är lilla hostan vaken och det är dags för lunch, sen är det dags att ta tag i städningen på allvar. Så kan vi göra något roligare i helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0