Dagis

Lilla J och jag har varit på dagis idag. Min mammaledighet går mot sitt slut och det är dags att lära känna det dagis vår lilla prinsessa ska spendera dagarna på när mamma och pappa jobbar. Det känns lite i hjärtat att vår lilla bebis nu är så stor, men jag kommer iaf inte behöva oroa mig för om hon ska trivas och ha det bra. Dagiset, med personal och allt, verkar jättebra. Lilla J hade heller inga problem med att utforska detta nya spännande stället på egen hand. Och så hade de ju en hel back med BOLLAR! Stort plus tycker mammas lilla bollälskande busunge.
Om två veckor börjar min egen inskolning på jobbet, får se hur bra det går... Har lite nya områden att utforska där jag också... och jag är glad att jag valde att börja med att jobba tre dagar i veckan. Nu blir inte övergången så häftig, och då tänker jag på mig och inte på dottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0