Arg

Idag är jag ARG!
för att:
  • Lilla J är sjuk igen och hostar så hon kräks, den stackaren
  • det står disk i diskhon trots att jag tömde diskmaskinen innan kvällsmaten igår. Det dumma är att jag själv är en av dem som lämnat kvar disk utanför diskmaskinen... jag måste alltså vara arg på mig själv OXÅ!
  • mina prickar vägrar försvinna och därmed kan jag inte gå ut och njuta av solen som lockar med värme och ljus där ute
  • alla bunkar ramlade ut från köksskåpet när jag öppnade det och vägrar få plats om jag inte staplar dem i absolut rätt ordning, vilken jag alltid glömmer och därför får stapla om 100 gånger innan det blir rätt.
  • kaffet tar sån tid på sig att bli klart
  • det är så jobbigt att plocka fram frukost
  • jag börjar känna av utebliven medicinering i mina leder
  • orken är borta när jag verkligen, verkligen behöver den
  • tvättberget med ren tvätt som ska vikas bara växer
  • det är så långt kvar till semestern och när den väl kommer tar den slut lika fort som den börjar
  • midsommar snart är här och planerna fortfarande näst intill obefintliga
  • jag måste ta tag i föregående problem
Men nu ska jag dricka kaffe och tänka på att vab:en gör så att de stora barnen få fira lite extra sommarlov hos oss (hade jag jobbat hade de fått vara hos farmor och farfar för att slippa gå på fritids/vara ensam hemma). Och jag får rå om dem lite extra innan det är dags för dem att åka på semester med sin pappa och den familjen.
Tror inte det är värt att jag sätter mig med Photoshop riktigt än... risk för att datorn åker ut genom fönstret eller photoshop-programmet förstörs. Bättre att vänta tills mina funderingar och kaffet fått mig på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas saker o ting loser sig och att du kanner dig battre. Tanker pa dig sostra mi. Kramar

2010-06-15 @ 13:57:44
URL: http://lmve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0