Det är

bevisat. Jag har inget trähuvud!! Igårkväll sa M "Vad skönt, Lilla J har hållt sig frisk ett bra tag nu" och jag svarade med "Tvi, tvi, ta i trä" Varefter M klappade mig på skallen... och skrattade. En halvtimma senare hörde jag hur lillan började hosta och jämra sig i sin säng och när jag gick in och tog upp henne var hon kokhet. Efter lite alvedon, nässpray och snurrande i vår säng bar jag in henne till sin säng igen. Där låg hon och snackade och hostade ett tag innan hon somnade. Sen har hon varit vaken i lite omgångar under natten men sover nu gott. Man ska aldrig säga att det är skönt att barnen varit friska så länge... då blir de sjuka med en gång. I natt gick det fort, och mitt huvud kan absolut inte vara gjort av trä eftersom det snarare blev värre av att M tog på det... :)
När det gäller mig själv kämpar kroppen på att försöka acceptera min medicin. Det går sådär... Jag är extremt trött och har feber till och från. Ser dock det faktum att doktorn inte hört av sig sen jag tog de där extra blodprovet i tisdags som ett gott tecken. Då kan det ju inte vara akut illa iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0