Mina vita

blodkroppar gillar visst inte min nya medicin. De har tydligen börjat droppar av så smått enligt mina obligatoriska 14-dagars-blodprovtagningar (inte konstigt att jag känner mig småhängig och min bihåleinflammation inte vill ge sig) Idag när jag var på väg till en mammaledig väninna ringde de från reumatologen och tyckte att jag skulle ta nya prover under dagen. Jag kände inte alls för att ställa in min fikaträff, vända bilen och ta med mig min 1,5-åring till närmaste vårdcentral precis på stört utan tänkte att det säkert gick att stanna till på vägen hem.
DET gick visst inte alls så bra. De hade stängt när jag kom till min VC, trots att jag var där kvart i fem och de stänger fem. Men jag kan inte tänka mig att det blir katastrof om jag istället traskar upp till reumatologen under morgonfikat på jobbet imorgon och lämnar lite prover då.
Snälla snälla immunförsvar se till att pigga på dig till imorgon, jag vill INTE byta medicin igen!! Förresten kanske det var tur att jag inte lämnade några prover idag eftersom jag råkade ta dubbel dos av medicinen i morse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0