Salami eller kanske choritzo

Okey, jag har lugnat ner mig nu.
Lite kaffe, några kramar från Lilla J innan hon lades för middagssömnen, en tur i trädgården och en stunds bloggläsande framför datorn gjorde susen. Dessutom har jag hunnit med att duscha och såg i spegeln att prickarna nog kanske börjar avta. Jag har avancerat från prickig korv till salami eller kanske choritzo (fast tvärt om... röda prickar på vitt bakgrund liksom). Ni vet... något större prickar fast inte lika tätt.
Jag har även pratat med farbror doktorn, som tyckte vi kunde avvakta med medicin ett tag. Så länge lederna håller sig i schack i alla fall. Hoppas de håller sig i schack länge...

Borde kanske gå och väcka host-dottern, som har sovit sådär 2,5 timma snart. Man blir trött av att busa och rita modern konst med kritor på gråaktiga papper (den nya favorsysselsättningen). Jag är glad så länge hon håller sig till papperna. Är inte så förtjust i modern konst på väggarna, speciellt inte med krita direkt på väggarna.

Hysteriskt kul att rita. Vilket gap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0