Helgen

Så kom helgen... och så gick helgen... Varför går det så fort för?! Ibland får jag nästa fart-ångest.
Fredagsförmiddagen med Söstra mi blev till nästan en hel dag med henne. Vi hann med både gos med "Valle the cat"


vara sociala:


äta scones och dricka kaffe

och se film, innan M kom hem och vi åkte in till mataffären för att handla fredagsmys.
Lördagen spenderades på stan eftersom E hade uppspelning med sin klarinett. Den stora "lyckan" var att vi kom precis lagom till Eric Saades singel-signering... utan att veta om att han var i stan. Det blev till att köpa två singlar för 20 kr/st till E och T och köa 25 min för att få dem påskrivna. Men efter det var dagen räddad (till och från mellan syskonbråken iaf). Ingen kamera hade jag med mig, men mobilen fick duga... Denna stora händelse var ju tvungen förevigas:
E och E...



T och E...


I söndags tog jag en morgontripp till mitt gamla universitet för att en obligatorisk föreläsningsdag i distanskursen jag går. Mycket hundsnack blev det (går en kurs som heter Hundens beteendebiologi 2... för att samla ihop lite mer kurspoäng och kunna ta ut min magisterexamen snart).
Idag hade jag tänkt ta en tur till shoppingcentret för lite mat- och klädinköp och lunch. Men Lilla J och sommartiden är inte helt överens, så det där med sovtider är lite rörigt. Det blev till att stanna hemma och ta sig an tvätthögarna i badrummet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0