Äntligen fredag

och jag är hemma med lilltroll igen. Idag ska vi bara vara (och städa huset...). Jag är något lite piggare än i början av veckan, men långt ifrån full av energi och längtar fortfarande ständigt till sängen.
Känner dessutom tacksamhet att vi inte satt kvar framför tv:n och tittade på hur Sverige åkte ur Melodifestivalen igår kväll, utan gick och lade oss efter att ha hört bidragen. Är inte ens ett dugg besviken, och jag som varit ett fanatiskt fan av Melodifestivalen genom åren. Nu tycker jag nästan det är skönt att jag slipper se spektaklet på lördag... låtarna som är värda att höras kan ju lätt räknas på ena handens fingrar om man säger så. Och de låtarna kommer garanterat ligga bland de 10 låtar som kommer sist. Kanske dags att lägga ner Melodifestivalen, eller?!
Nä, det får bli en film eller om det är fint väder mys ute på altanen istället.
Nu ska jag fixa en kanna kaffe och ta med mig Lilla J ut i solen en stund. Får se om jag kan hitta lite energi till dammsugning och våttorkning av alla golv i huset... samt bearbetning av stora tvätthögen i badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0