Hemma

Försöket att lämna dottern på dagis misslyckades (trots att vi faktiskt tyckte hon verkade frisk). Vid halv elva igår ringde en dagisfröken: "Lilla J har feber..."
Jag "tvingade" M att åka och hämta henne så jag åtminstone fick EN jobbdag den här veckan. Nu sitter jag här med en halvförkyld, trött dotter (men utan feber. Tror faktiskt att hon får feber när hon är trött, som går över bara hon får vila. Ska försöka kolla det idag) och anmäler VAB till försäkringskassan igen. Hatar dessa papper som ska in och internetsidor som ska fyllas i, hatar att jag inte kan få enbart lön en månad och hatar att betalningen från fk alltid är minst en månad sen.
Sen tycker jag dessutom inte om att veta hur mina stackars arbetskamrater sliter för att få ihop arbetet med för lite personal... Snälla, snälla Lilla J:s immunförsvar, kom igång och kämpa emot!! Din mamma behöver jobba
Är man trött och halvförkyld är det skönt att ligga på golvet och titta på tv en stund (2 min, sen är det full fart igen)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är "Lilla J" fortfarande sjuk????? Och ska "E" och "T" komma till dig och "M" snart????

Kram,

Lovisa

2010-05-08 @ 15:11:43
URL: http://lovisaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0