Prova-på-vecka

Igår provade jag på migrän: Nej inte alls kul eller bekvämt den här gången heller.
Idag har jag provat på att faktiskt gå på sjukgymnastiken som jag har fått ledigt från jobbet för. Tog dock det säkra för det osäkra och skippade vattengympan och var bara med på styrketräningen. Men jägarns vad effektivt det blev, jag har fortsatt träna magmusklerna hela eftermiddagen genom konstant hostande. Fatta vilket sex-pack jag kommer få! Synd att det är så långt kvar till sommaren. Lär ju hinna försvinna innan dess liksom, det är ju både jul och påsk däremellan...
Imorgon ska jag prova på något riktigt spännande. Jag ska jobba! Undrar om de kommer ihåg mig?! Och om jag kommer ihåg hur man gör. Spännande ska det bli i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0