sommar, sommar, sommar...la la laaa, la laaa, la laaa

"Inte ett moln... så långt ögat kan nå... inte en droppe regn... på flera daaaar". Yay, så mycket lättare livet blir då. 
Tänkte jag skulle titta in här och säga hej! Var ju inte igår om man säger så. Har, som jag gissar de flesta kunnat lista ut, inte mått så bra... och gör inte nu heller iofs. Men jag har bestämt mig för att ignorera det, livet är för kort för att gå omkring och må dåligt, och det finns ju värktabletter...  *ler*
Sen sist har jag hunnit med massa trevligheter som att:
fira systerysters 25-årsdag med picknick i folkparken och sen utgång på Bomullsfabriken

Sis med kompisarna

 ...fira kusinens student

Studentkusinen med lillebror och storasyster

...och fira midsommar i båten. Trevligt, fast lite väl mycket vin för undertecknad...


För att variera hemvägen från Arkösund åkte vi via Kolmården och bilfärjan. Tyvärr var det fler som valde den vägen så det blev lite köande. Då passade Lilla J på att provköra bilen. Det ska börjas i tid..


Men nu är kaffet klart och solen skiner och värmer där ute på altanen. Dags att avsluta och njuta av dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0