Sjukt

Både jag och lillsnurpan mår aningen sjukt just nu. Hon är vrålsnuvig, harklig och småhostig och har antagligen feber, jag har feber och värk i leder och muskler och är lite harklig i halsen. Detta hindrade oss ändå inte från att ha lite mysfrukost ihop efter att ha skjutsat stora barnen.

Idag har takplattorna anlänt, så jag gissar att det är det som står på snickarnas "to do-lista". Själv ska jag dammsuga efter dotterns smörgåsmassaker i köket och sambons rördragnings-massaker i hela huset, läsa lite kurslitteratur och försöka vila bort febern och värken. Fast först ska jag få lilltjejen att sova hör jag...

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad mysigt ni såg ut att ha det...gudars, hon är ju för söt. Kärlek. Kramar

2009-09-24 @ 13:52:02
URL: http://lmve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0