Ottan

Klockan är 7:30 och Lilla J  har varit vaken sen strax innan 6:00. Just nu sitter hon framför tv:n och tittar på Bolibompa, men tröttnar nog snart...
Djupt inne i tv:ns värld...

Då får vi ta oss ner till köket och göra lite frukost. Igår råkade jag glömma just det (ja jag är ingen frukostmänniska och måste vara vaken minst 1,5 timma för att ha någon aptit över huvud taget). Lilla J åt välling rätt sent och fick sen en banan innan det var dags för dagens middagslur och själv pysslade jag alltså med dittan och datten och glömde bort att äta under morgontimmarna. Det fick bli brunch istället, när jag lagt dottern.


Storbrunch för att kompensera missad frukost.

Inte fel alls. Blir nog inte sista gången. Men nu har dottern tröttnat på tv:n... och idag blir det frukost, tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0