Fel order

Oj vad jag bloggar!! Mest hela tiden faktiskt. Tyvärr kommer det inte längre än till mitt eget huvud. Det verkar som jag har blivit infekterad med någon slags trötthetsparasit (och då jobbar jag faktiskt bara med bakterier på mitt jobb) och är totalt slut när jag kommer hem från jobbet. Man skulle kunna tro att datorn är det viktigaste här hemma, men det verkar som om barn, sambo, mat och hus ska komma först på något sätt... Så datorn har fått vänta till sent på kvällen, och då ropar sängen så lockande att jag inte kan motstå.

Idag ska vi ha kräftskiva och väntar på att en drös vänner ska invadera huset. För ett år sedan var vårt hus inte ens hälften så stort och det kändes inte så lockande att tränga in vännerna när det knappt fanns sittplatser åt oss själva så större fester har fått vänta.
Idag har vi plats och ska alltså äta kräftor, dricka gott och umgås med våra vänner. Till detta hade jag beställt sol av vädergubben där uppe. Men på något sätt måste ordern kommit bort eller blivit fel, för ute ösregnar det! Vi har visserligen tak över altanen och kan sitta ute ändå, men sol är ju sååå mycket trevligare. Var gick det fel? Kanske vädergubben bara skräms en stund och börjar leverera sol när som helst. Gör han inte det tänker jag faktiskt reklamera varan... undrar bara vart man ska vända sig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0