Inga problem med sysselsättning

Idag fortsätter jag gömma-nyckel-leken, fast jag kallar den "leta-nyckeln" istället eftersom den redan är väl gömd (av mig eller lilla J, det förtäljer inte historien) och roar mig med att finkamma ca 2500 kvm trädgård i hopp om att hitta denna lilla svarta bilnyckel. Samtidigt försöker jag hålla koll- och humöret uppe på en enormt snorig 1,5-åring, som är ömsom klängig och ömsom rymningsbenägen. Det är i sådana här lägen man tycker att det vore bättre med en trädgård på sådär 100 kvm... med högt staket om.




Vilken tur att jag har så optimalt väder att vara ute och leta i också. Solen hade ju bara fått mig att längta till solstolen istället. Mycket bättre med moln och regnskurar, då blir man ju blöt och frusen och tycker inte alls att det skulle vara skönt att ligga i en solstol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0