Pust, stön och stånk

... äntligen har jag läst ikapp alla bloggar jag missat de senaste två dagarna eftersom datorn har bortprioriteras av någon underlig anledning (Ja jag vet, jättekonstigt... men tydligen kan det bli så).

Igår var vi bara TVUNGNA att testa nya tv:n med full HD och se den nyinköpta Blueray-dvd:n Clash of the Titans (efter att först ha varit och inhandlat smått och gott till Fajitas-kvällsmat samt ätit denna eminenta måltid). Ingen tid över till datorisering alltså. Ögonen vägrade samarbeta med hjärnan och underordnade sig tyngdlagen efter filmen. Det blev till att tumla till sängen och natta kudden direkt istället.

Idag har M och svärfar bogserat in bilen till verkstaden så jag kan få igång med mina nya bilnycklar imorgon. Under tiden umgicks jag och Lilla J med svärmor och deras lilla sockervadd till hund... tills det var sovdags för liten J.
När M och svärfar kom tillbaka vankades det te och äggmackor och massor med trevligt snack... så det blev inte mycket datortid ikväll heller. (Är i stort sett på väg till sängen nu... med ena handen på tangentbordet...). Men bloggarna hann jag i alla fall med.

Imorgon kommer det lite foton från lördagens svampplocks-utflykt i skogen med storafamiljen... Lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0