Gott

Brödet blev såhär:




och väldigt gott. Rekommenderas varmt!
Efter en mättande frukost på grönt citronte (i förhoppning att den skulle ta bort det som gjorde ont i halsen... funkade halvbra), yoghurt, apelsinjuice och det nybakade brödet med ost,


rafsade jag ihop det som behövdes för dagen, stoppade ner Lilla J i sin vinteroverall, skrapade fram bilen under is och frost och drog till grannstan för en träff med sjukgymnasten och arbetsterapeuten på reumatologen.
Efter lite samtal och diverse fysiska tester fick jag okey-stämpeln jag var ute efter, och åkte vidare till IKEA för lite lunch och småshopping (som av någon underlig anledning alltid blir väldigt mycket dyrare än beräknat).
Nu känner jag mig smått sliten, men ska ändå snart lägga lilla Bus och ge mig i kast med att baka väggar och tak till årets pepparkakshus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0