Vissa dagar är livet bra orättvist...

Tycker nog att maten Lilla J serverar är aningen svårtuggad och hårdsmält... och saften smakar precis ingenting. Där får hon minsann bakläxa! Att hon börjat hosta igen och hade lite feber i morse är ingen ursäkt. Tänk på stackars mig som måste vara hemma och vabba...


Nyss blev jag dessutom utskälld i telefon av en Gun som blev vrålarg när jag försökte förklara att jag inte var Anita och att hon troligen slagit fel nummer. Nej, hon hade INTE slagit fel nummer, det var fel på telefonen! Och jag var minsann självisk och elak som inte tänkte ringa Anita och säga till att Gun inte kunde komma fram på telefon till henne. Jag lovade till slut att ringa Telia (och vi har inte ens Telia) och anmäla felet för att få slut på samtalet. Skulle i och för sig kunnat lägga på, bara sådär. Men har lite problem med att göra så mot folk, även oförskämda tanter som skäller ut mig för ett fel de själva begått. Jag skulle nog behöva öva lite på sånt, men känner att det kan bli svårt för det händer inte jätteofta precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0