Näe

Jag mår fortfarande inte bra, dottern sov dåligt i natt, det snöar och blåser ute och bilen är alldeles igensnöad... igen... Näe det blev ingen tur till bilprovningen för besiktning idag. Skönt att det smidigt och lätt går att boka om på nätet. Hoppas allt har vänt till på måndag.


I tisdags var jag hos farbror doktorn och fick bekräftat att min kropp har fått för sig att ledgångsreumatism är något man måste prova på. Själv tycker jag inte alls det var någon bra idé. Tur att doktorn var av samma åsikt. Han skrev ut diverse mediciner åt mig, skickade mig på provtagning och medicininformation och till en arbetsterapeut som ska hålla koll på mina leder och min rörlighet åt mig. Troligen kommer jag få äta medicin resten av livet (vilket jag iofs redan gjort pga allergi) men jag gillar att målet inte är att jag ska bli bättre utan frisk. Vore så skönt!


Tycker inte om tanken på att M just nu kör bil till Stockholm i snöoväder och dåligt väglag. Men tänker jag riktigt mycket på honom så måste det säkert gå bra.
Så just nu ligger jag i soffan, tänker på min älskling och väntar på att konståkningen i OS ska börja, och att lilla J ska vakna. Kanske bäst att passa på att få i sig lite frukost också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0