Vadå göra något?

Sambon reste sig nyss från soffan där vi båda suttit och njutit morgon/förmiddagskaffet medan jag kompat med bästaste fyrkantiga kompisen framför mig. Och så sa han med menande blick på mig "nähä, dags att börja göra något". Vadå göra något? Det gjorde vi ju: drack kaffe, lyssnade på musik och jag sysselsatte mig dessutom med att "facebooka", kolla vädret, läsa aftonbladet och leta musik på Spotify. DET kallar jag göra något... faktiskt. Ibland är han svår att förstå, min älskling
Men nu kanske man ska gå upp på övervåningen och se till att barnaskaran får på sig kläder och kanske rentav går ut en stund. Så kan jag fortsätta att göra mitt. Eller så går jag också ut... kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0