Helgen kort och gott

Okey, hjärnans bloggavdelning är inte på topp. Eller så är det helt enkelt hela kroppen som inte är på topp. Vill bara ligga kvar i sängen och sova dygnet runt.
Men här kommer i alla fall en liten kort resumé med bilder från helgen som var:

Ensamma (men väldigt goda) kvällsmatsstunder...

framför bland annat  Idol


Lilla J-bus gånger 100 (och extremt trött och deppig mamma som försöker hålla jämna steg)


Halloweenmys hos syster och svägerskan. Egentligen är jag helt emot sådana där högtider som svenska handeln adopterat för att sälja mer. Men svägerskan är amerikan så tyckte det var helt legitimt att fira detta denna gång. Vilket vi gjorde med massa trevligt sällskap, snack, godis, chips, dricka och en helläskig skräckfilm (Case 39). Väldigt trevligt på alla sätt och vis.


Mer ensamkvällar med endast cola (och lite annat smått och gott) och en galen, kelsjuk katt som sällskap.

Det känns konstigt att jag tyckte det var så extremt jobbigt att vara ensam i helgen. Förr riktigt njöt jag av ensamma stunder och dagar. Vad har hänt?
Nu är det i alla fall höstlov och jag lyckades få till lite ledigt och drar på Ålandskryssning med stordottern och kompisar (en av dotterns födelsedagspresenter). Ska bli kul att se något annat än husets väggar ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0