Ibland händer det att man använt sina njurar ändå...

Helt otroligt! Jag är riktigt imponerad av mig själv. Gissa vad jag hittade i adventskartongen när jag äntligen fått in den från garaget?!! :

Förra året var jag tydligen riktigt förutseende och skrev ner sånt som behövs köpas in till julpyntet... plus att jag insåg att om jag inte skriver var jag gjort av "fötterna" till stjärnorna vi brukar ha i vardagsrumsfönstrena så skulle jag få gå och leta efter dem i all evighet. Nu vet jag precis var jag ska hitta dem... Och jag behöver inte åka iväg i sista minuten för att köpa det som fattas i jul-kartongen (brukar alltid vara minst tre, fyra saker) utan kan köpa det i god tid innan det är dags för Lucia och julpynt.
Ibland är jag nog rätt fantastisk ändå... nästan så man blir gråtmild...

Kommentarer
Postat av: Barb

mycket imponerande!

2010-11-30 @ 04:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0