Gaaahh

Gaaah, jag orkar inte vara förkyld och trött längre. Märkligt att man faktiskt kan bli trött på att vara trött... trötthetslagret borde liksom ta slut någon gång.
Alla som känner mig något sånär vet att jag är en riktig listmänniska, så idag har jag börjat skriva lista på saker som ska göras innan jul. Åh vad kul jag tycker det är! Fast sen vet jag inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till, men det är väl bara att trolla med knäna eller så.
Jag påbörjade i alla fall en av uppgifterna och "snickrade" lite på mass-julklappen jag ska plåga den närmsta släkten med i år. Känns skönt att något på listan är igångsatt.
Imorgon måste jag på något sätt pulsa ut till garaget och leta fram adventsljusstakarna för en check, så de är okey inför helgen. Skulle även behöva baka lite bröd och torka den hemma-odlade chilin som ligger och väntar i kylen. Men med tanke på mitt tillstånd och min förkylning får vi se hur mycket som orkas med. Helst av allt skulle jag bara vilja knäppa med fingrarna så var allt bakat, kokat, städat och fixat inför julen...
Eller nääe, det skulle nog förta julen lite väl mycket när jag tänker efter, jag gillar ju julstök och sånt... men städandet hade varit skönt att fått klart med några fingerknäppningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0