Förstår ingenting, men ont gör det

Vad i all sin dar!! Jag har träningsvärk i precis hela kroppen. Hur kan det komma sig? Jag som är så vältränad. Det var ju inte alls länge sedan jag tränade (förutom igår då). Kan ju inte vara mer än... få se nu... 4-5 år sedan jag var aktiv på Friskis och Svettis. Och då tänade jag 2-3 gånger i veckan. Det borde väl hållit i sig tills nu tycker man. Måste varit den 30 minuter långa vattengympan (iklädd en snygg grön badmössa al la operationsplagg), för inte kan 1,5 timmas styrketräning vara orsaken.

Kommentarer
Postat av: Jelly

Nae, det kan inte vara träningen! :p snarare nån influensa tror jag! Du är ju supertränad!! :)

2010-10-13 @ 19:27:02
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0