Näe, inte idag heller

Näe, inga foton idag heller. På något sätt har kameran och jag idag befunnit oss långt ifrån varandra, och framför allt inte nära datorn samtidigt idag. Och nu är tröttheten som värst, så det lär inte bli av ikväll heller. Jag skulle egentligen även skrivit en lite trevlig reflektion av sidorna i studielitteraturen jag skulle ha läst till i fredags, som fortfarande delvis inte är lästa, inne på min kurshemsida. Men det blir nog inte heller av (mycket på grund av den övermäktiga tröttheten hösten och sjukdomarna givit mig men också kanske lite på grund av de olästa sidorna).
Men eftersom Lilla Js kropp verkar trivas med att bekämpa baciller och virus och nu dessutom tagit till en ögoninflammation, så får jag vackert fortsätta mitt vabbande denna vecka också. Kanske rentutav ta en liten trevlig tur till vårdcentralen, om de tycker att de har tid med en "långtidssjuk" snart 2-åring en måndag som imorgon.
Och så jag får väl ta och skriva den där reflektionen imorgon istället, mellan (förhoppningsvis) doktorsbesöket och bärandet på gnällig sjuk Lilla J.
Livet känns verkligen toppen för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0