Ny diet på gång?!

Idag for M iväg för att handla mat och kom hem med den här (...och lite mat):


Den gör himmelskt god cappuccino (de andra sorterna har vi inte provat än, för vi tänkte sova i natt), så nu ska jag leva på kaffe resten av mitt liv (och kanske någon bit schweizernöt då och då).

I förmiddags måste jag blivit frisk helt plötsligt, i alla fall från förkylningen, för helt plötsligt fann jag mig själv rensandes och städandes i vårt allt-i-allo-skåp.


Jag hatar när det är oreda i våra skåp och garderober och det går ofta och gnager i bakhuvudet tills jag fått ordning på det. Detta skåp inte bara gnagde i bakhuvdet, det formligen storåt.
Och nu, kl 18:20, är jag så trött att sängen känns extremt lockande... men det är ordnig och reda i skåpet och bakhuvudet känns helt igen.


Kanske dags att ta tag i kvällsmaten och sen lite lördagsmys på det, så jag kan få somna i soffan...om det inte blir en eller två cappuccino efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0