Tur att någon i familjen gör det

Nyss, när jag tömde diskmaskinen, var host-Lilla J helt plötsligt försvunnen. Och när jag ropade på henne och frågade vad hon gjorde så hör jag från kontoret/träningshörnan:
"Tjänaj"

Mycket viktigt att använda solglasögon när man tränar så ögonen inte förstörs i det "starka ljuset"...

Kul att någon i familjen utnyttjar vår cross trainer och försöker hålla konditionen uppe. Kanske inte riktigt lika bra att hon tränar när hon fortfarande konstant hostar slem och har hög feber på nätterna. Imorgon hoppas vi att doktor Latinamerika ringer så jag kan be om ett nytt läkarintyg och ev få lite råd om hur vi ska få i henne mat utan att hon hostar upp den med en gång.

Tyvärr börjar jag också känna mig smått krasslig. Jag hade aningen feber i morse, halsen känns oroväckande irriterad och igenslemmad och bihålorna trycker och ger mig en ganska obehaglig känsla av att vara halvonykter. Det sistnämnda kanske en del skulle tycka var en rätt skön känsla, men det tycker inte jag när jag vet att jag inte har druckit en droppe alkohol och dessutom måste bära omkring på och ta hand om en sjuk och rätt gnällig dotter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid tråkigt med feber. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-19 @ 20:16:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0