"Nej, jag sitter hellre här"...eller inte...

Usch vad jag inte är på humör just nu. Hade det inte varit för att jag har världens goaste 2-åring som sällskap i helgen och dessutom en inplanerad Halloween-myskväll/natt hos syster och syster (då världens goaste 2-åring får mysa hos mormor och morfar) så hade jag nog gått ut i trädgården och grävt ner mig i trädgårdslandet tills i vår. (eller i alla fall tills onsdag då jag och stordottern ska på kryssning med några vänner). Jag tycker verkligen inte om att vara ensam hemma i massa dagar (sambon har dragit iväg på nöjesresa till Italien med jobbet). En eller två dagar kan iofs vara skönt att få för sig själv ibland... men inte fyra!! Särskilt inte när man hostar slem så man kräks och är så trött att man överväger att bli vampyr så man får sova på dagarna... nätterna är jag ju ändå vaken på liksom.
Ikväll lär det bli tröstätning på hög nivå. Måste bara ta mig till affären så jag har något att tröstäta. Rostat bröd och apelsinjuice är ju liksom inte riktigt det jag har i åtanken. Det lutar mer åt revbensspjäll eller grillad kyckling och potatissallad, smågodis, ostbågar, popcorn och cola... och kanske lite glass med kolasås.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0