Begränsad hastighet

Nähä, vi var visst inte färdig-vabbade.
Idag gör varken jag eller Lilla J många knop. Jag har dragit på mig en bihåleinflammation efter en veckas snorande och Lilla J har bytt ut den värsta förkylningen till hög feber. Så det lär bli en...


Pyjamasdag idag (fast jag har faktiskt dragit på mig mys-stassen istället),
med massa mys, gos, vila och antagligen en del gnäll. Och så dricker vi...


grönt citron-te och välling (ni får själva lista ut vem som dricker vad. Liten ledtråd: Jag dricker hellre i vit porslinsmugg än i nappflaska) och så...


väntar jag på att batterierna ska ta slut i den här, eftersom den tydligen måste stå på och snurra HELA tiden även när lilla feberprinsessan inte ens är i närheten.
Hade inte batteriluckan varit fastskruvad med en sån där extremt liten miniskruv och bara tanken på att leta upp en miniskruvmejsel bland Ms verktyg i källaren får mig att bli svimfärdig, så hade jag tagit bort batterierna för länge sen. Men nu går den aningen trögare hör jag... så slutet är nog nära ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0