Nygamla upplevelser

Jippiiaj! Jag har jobbat idag... för ovanlighetens skull. Nästan så jag glömt hur man gör. Jag menar inget vällingskak, inget bärande av gnällig feberdotter, inga Drömmarnas trädgård eller Teletubbies, inga bajsblöjor och inget bondgårdspussel. Bara vuxensaker som kafferaster, möten, gå på toa alldeles själv med stängd dörr, äta mat och prata med vuxna utan att bli störd stup i kvarten och så lite arbete med kanske. Extremt ansträngande alltså.
Känner att det kommer bli en konstig vecka det här, jag måste ju till jobbet även på fredag! Hur i allsindar ska jag klara det?? Jobba två hela dagar!! Eller ja, jag jobbar faktiskt på torsdag också, men då ska jag och en kollega bege oss till något slott utanför Arlanda stad på en "sålt-maskiner-till-jobbet-företags"-dag. Blir ju inte riktigt samma sak som att sitta och pyssla med små bakteriekolonier hela dagen. Får se i helgen om jag fått någon slags personlighetsförändring eller så av alla dessa nygamla upplevelser.

Annars då? Jo, jag har ju beställt en ny mobil!! Ska bli kul att kunna ringa folk igen, och framför allt kunna svara när folk ringer. Kände att det inte längre var så mycket vits med att ha en mobil om den inte gick att använda. Så nu går jag och väntar på att den här ska dyka upp på posten



Jag som väldigt sällan blir exalterad över sådana här prylar går nu bara och vääääntar. Som ett litet barn innan julafton ungefär. Hoppas så att den går att använda...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej jag har den mobilen, den är INTE bra! Jag har iof den utan tangentbord, vilken har du köpt?

2010-09-12 @ 13:15:53
Postat av: Ulrika

Jag har också den utan tangentbord (fick den i fredags) och hittills har jag tyckt den är bra. Tar ett tag att lära sig allt men har inga problem med den. Vad är det du inte gillar?

2010-09-12 @ 19:40:50
URL: http://lillaulle.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag tycker det är jättejobbigt att skicka mess, eller rättare sagt allt man ska trycka på skärmen. Skärmen är liksom för liten (eller fingrarna för stora) och det är så lätt att trycka fel. Tycker det är så irriterande.

2010-09-12 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0