Mellanlandar

Nu är jag hemma och mellanlandar ett par dagar (innan det bär av till Danmark och Legoland) efter den årliga veckan med släkt och vänner i Misterhults skärgård. Till skillnad från de 3 senaste åren (om inte fler) fick vi i år sol och värme (ibland nästan för varmt) och kunde njuta av bland annat varma klippor och salta bad. Så otroligt välbehövligt det var, äntligen fick jag tillfälle att ladda batterierna lite.

Men nu har jag tre extremt trötta och tjuriga barn som behöver äta kvällsmat och sen nattas tidigt. Det tar på krafterna att leka och bada näst intill konstant en hel vecka.

Som sagt var, varmt var det och mycket bad blev det


Tänk, en kväll fick vi besök av både cowboys, pirater, tjuvar och banditer... som älskade champinjonsoppa...


Och en annan dag kom Pettson gående på vägen. Han skulle nog bada för han hade tagit på sig sin baddräkt


Grävlingen ville också vara med på ett hörn


Självklart serveras det hamburgare till kvällsmat på torsdagskvällen

Men nu ska det lagas och serveras tacos och sen väntar nog sängen rätt tidigt även för mig och M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0