Jaha...

Nu förstår jag vad sambon min menar med att "göra något"







Bygga extratak från; och bänk på allt-i-allo-boden samt stötta upp taket till vedskjulet. Med lite hjälp av T...

Själv tyckte jag att gå runt i trädgården och fota och att baka äppelpaj till fikat var att "göra något"


I väntan på skörd



Och det som skördas lite då och då


Äppelpajen efter att familjen gått lös på den under fikat

Nu har jag även plockat undan i köket efter fikat, plockat i diskmaskinen, laddat ännu en tvätt i tvättmaskinen, lagt fläskfilén i marinad till kvällens grillning, bytt blöja på Lilla J och satt på Teletubbies på tv:n åt barnen. Hoppas det också godkännes som att "göra något".

För övrigt säger jag bara: Joshua Radin och Jack Johnson!! De spelas flitigt på min spotify just nu. Ett hett tips!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0