Oförståligt

Hmmm, Lilla J verkar tycka att "nu mamma och pappa har ni haft sovmorgon ända till halv sju en längre tid, så nu ändrar jag mina sovtider lite. Okey?!" Från halv sju, sju till cirkus kvart i FEM! Inte ens när hon ska till dagis behöver hon ju gå upp kvart i fem! Varför i hela världen ska detta vara nödvändigt?! Det är ju inte så att hon har en massa hushållssysslor hon måste hinna med direkt. Eller är det kanske för att hon ser att JAG inte hinner med?! Men gumman, mamma hinner inte med för att hon inte orkar och tycker det är extremt tråkigt... OCH för att du min lilla rara tjej "stjälper" till.
Sen blir hon jättetrött vid sju-tiden och vill gå och lägga sig. Det är ju ANINGEN tidigt att sova middag halv sju på morgonen. Om jag inte kan få henne att sova till kl. ett i och för sig. Fast då är nog risken stor att nattsömnen förskjuts... Nä, jag får helt enkelt ta mig igenom en väldigt spännande förmiddag med en stycke trött och förkyld unge och en extremt trött, irriterad och prickig (japp de är fortfarande kvar) mamma, så får vi se vem som somnar först efter lunch. Om vi lever då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0