Prickig korv och möhippa

Det lär bli till att byta medicin igen. Kroppen gillade inte alls den nya medicinen och bestämde sig för att dra igång hela allergiartilleriet. Det började med feber och sen lite utslag på överarmarna, lite blev mycket och spred sig över HELA kroppen. Nu ser jag ut som en prickig korv, fast tvärtom. Alltså vit bakgrund med tätt av röda prickar.... till och med i ansiktet finns de nu. Imorgon ska farbror doktorn ringa och då får han nog se till att boka in mig på ett besök och leta reda på en medicin som jag tål, inte mår dåligt av och som fungerar... Väntar med spänning på fortsättningen.
I lördags var det möhippa för väninnan som gifter sig om två veckor. Tyvärr var vädret inte riktigt på vår sida, men det blev en lyckad dag ändå... fylld med bland annat picknick i ett vardagsrum (mycket varmare, skönare och torrare än ute på gräsmattan i blåst och duggregn), mus-försäljningsrunda (sega råttor) på stan, mer mys, dricka och kul i vardagsrummet, middag och dans på Palace (som för övrigt hade sin avskedskväll som uteställe och nu ska bli kontor). Själv åkte jag hem efter middagen eftersom jag inte kände mig 100 (och det berodde INTE på för mycket dricka av det starka slaget).
Blivande brud uppklädd inför dagens äventyr

Nu väntar lite mys framför tv:n innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0