Tänk att

sommaren är här! och jag njuter i stort. Man vet ju aldrig när den tar slut (troligen till semestern i början av juli).

årets första sommarbad

Dagarna fylls av pyssel i trädgårdsland, rabatter och på altanen, sandkaksbak i sandlådan med Lilla J, soliga fikastunder och grillkvällar på altanen, mys i sommarljumna kvällar, långa promenader och snart kanske även ett dopp i nya runda poolen. Fast eftersom jag är en badkruka av sällan skådat slag så lär det nog dröja med tanke på att vattentemperaturen bara nått 16 grader än och jag vill helst ha 25 innan jag hoppar i.
Lilla J har redan hunnit med att bada ute i både lilla blå baljan och i sin lite större barnpool. Trodde aldrig jag skulle få upp henne igårkväll.
Nu hoppas jag så att vädret fortsätter såhär i minst 3 månader till, så man hinner tröttna tills hösten.
Lilla J:s barnpool (vars vatten blir betydligt varmare än i stora poolen, så risken är väl att undertecknad väljer denna pool istället)

Nya, lite större poolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0