Dimma

Klockan är 09:00 och jag har varit vaken i ca 4 timmar och uppe i tre. Lägger man till de tre timmar jag spenderade med att läsa nere i tv-rummet i natt eftersom Lilla J väckte mig med sin hosta och medicinerna gjorde det omöjligt för mig att somna om (illamående och någon konstig övertrötthet), blir det inte många timmars sömn kvar (ca 3 sammanlagt).
Jag känner mig i stort sett som vädret utanför
Grått och dimmig...

och längtar bara tillbaka hit:
sköna varma mjuka säng

Men Lilla J är vaken och då måste hennes mamma också hålla sig vaken. Magen vill visst ha lite frukost också, så det är bara att masa sig ner i köket och se om kaffet är klart. Fast först fortsätter vi gosa lite med vår överkeliga och genomsnälla "Valle the cat".
Lilla J redo för gos (ja hon är klädd i en tröja som byxor, med ena benet i tröjärmen... man måste ju prova...)


Vill gärna ligga med huvudet PÅ gosekatten, men når inte riktigt ända fram


Klappar lite istället

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, gos!!! Sötisar. Hoppas du känner idag lite piggare snart..ni får ta det lugnt och gå i gosets tecken idag! Kram Sis

2010-03-25 @ 09:25:42
URL: http://lmve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0