Film

Fick skjutsa mina storbarn till skolan i morse eftersom M skulle till Stockholm i jobbet och var tvungen att åka väldigt tidigt. Passade på att åka förbi föräldrarna en sväng (skulle lämna en övernattningsväska för E ska sova över hos en kompis) och fick med mig lillasyster "Sis" hem.
Solen lyser så fint ute och det är väldigt vårigt, men vi trotsar det och ser en film istället. Jag tillhör (den ändå rätt stora) skaran som inte alls känner mig pigg och glad av det plötsliga ljuset som kommer med våren... vårdeppen kommer alltid som ett litet brev på posten så här års... Så jag försöker portionera upp ljuset när det kommer. Då får det bli lite film först och sen ut i ljuset en stund i eftermiddag.
Filmen vi ska se är en film både jag och Sis velat se ett tag:
An education

... måste bara få Lilla J i säng först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0