Tjejhelg

I helgen var det tjejfest... Jag och tre väninnor tog en paus i vardagslivet och drog ut på Östersjön med Birka Paradise. Det blev ett dygn av massor med mat, dricka, dans, gemenskap, skitsnack... sa jag dans... och avkoppling. En riktigt lyckad helg alltså.
Jag ÄLSKAR bufféer. De varma rätterna på Birka-buffén var väl inget att skryta med, men efterrätterna.... Mmmmmm!!!!


Kompisarna var förvånade över hur mycket jag kunde äta och var tvungna att ta bevisbilder


Isen fanns kvar som isflak nästan hela resan över


När jag kom hem var det till en sjuk liten familj. Både M och Lilla J var och är genomförkylda med feber och allt annat tillbehör. Efter att det mesta av dagen-efter lagt sig insåg jag att även jag var medlem i vår lilla förkylningsklubb. Nu är jag hemma och tar hand om min lilla hostiga tjej och försöker kurera mig själv och snart är det sovdags för både Lilla J och hennes mamma.

Kommentarer
Postat av: bea

ser himla gott ut på första bilden

2010-03-24 @ 23:33:47
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0