Jag är

så oerhört trött på att vara trött nu. Det är en trötthet som går ända in själen och gör mig matt, orkeslös och gråtmild och jag vill bara ligga kvar i sängen och gömma mig under täcket på morgonen. Detta trots att jag sover relativt bra på nätterna.
Jag misstänker att det är min sjukdom och den nya medicinen som ligger bakom det hela. Förra medicinen hjälpte mot värken, men gjorde mig extremt illamående och orsakade huvudvärk. Nu hoppas jag den nya ska vara lika effektiv mot värken och att illamåendet håller sig borta... och att tröttheten går över. Jag kan liksom bli gråtfärdig bara jag ser högen av tvätt i badrummet eller de odiskade tallrikarna på diskbänken. Det går inte att sortera tankarna i huvudet och ibland kan det till och med vara svårt att fokusera blicken. Det känns som jag lever i en seg bubbla som jag inte får hål på.
Det blir tidig säng-gång ikväll (också). Men först ska jag krypa upp hos M och mysa en stund i soffan framför tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0