Tänk, den lyser idag med


Idag piggade vi upp oss med våfflor med glass och jordgubbssylt till lunch.
Egentligen hade jag matinköp till helgens födelsedagskalas och ett besök hos mamma inplanerat på fömiddagen. Men magen tyckte att just den här torsdagen (som så många andra dagar) var en utmärkt dag till träning inför förlosslossningen (om TRE månader!!) så planerna ställdes in. Istället har jag försökt hålla förvärkarna borta genom sängläge varvat med små utflykter för att hjälpa sonen med tv-spelet eller dottern med pennor som torkat eller pusselbitar som inte passar.
Nu är magen stärkt med våfflor och jag ska ge mig på diskmaskinen som precis är klar. Självklart följer Mp3:n med ut i köket med Jo Nesbös "Snömannen" i lurarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0