Ibland ska man inte ens tänka vissa saker

När vi gick ner till frukost i morse konstaterade jag att näst intill all snö hade smält bort på balkongen och kvar låg en liten grön stickig matta av barr från när julgranen fick lämna huset. En kvart senare såg det ut såhär utanför fönstret


Grå himmel varifrån centimeterstora flingor dalade ner. Så nu har vi ett vitt lager av halvblöt snö ute på balkongen igen.

Eftersom allt är grått och tråkigt ute, är energin på spar inne. Egentligen hade jag planer på att försöka mig på lite träning på Cross trainern, men den energin finns helt enkelt inte just nu. Dessutom ser jag att M ockuperat träningsrummet (aka kontoret). Vilken tur...
Kanske kanske smittar sambons träningsenergi mig lite senare. Tills dess sitter jag kvar här vid datorn och väntar, och lägger upp en fin bild på allt som behövs på sängbordet en lördag som denna (delvis enligt lilldottern)

Orange blom-tallrik från IKEA, EN rosa barnstrumpa, rosa plastmugg med tillhörande tops (att röra med i den smaklösa osynliga soppa Lilla J brukar laga till sina föräldrar), Novalucol, Mp3 med talbok, vattenglas, egengjort läppcerat och blodtrycksmätare (är lite lätt nojig över blodtrycket eftersom jag hade full havandeskapsförgiftning första graviditeten och på väg att få detta förra graviditeten).

Gissa vad dottern har bidragit med av dessa föremål! Kanske vinner du ett läppcerat om du är snäll ;)

Kommentarer
Postat av: Faster Britt

Jag chansar på strumpan, men det kanske också kan vara tallriken.Jag garderar med den.

2011-02-05 @ 18:34:10
Postat av: Barb

Och jag lägger till den rosa glasen.

2011-02-08 @ 05:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0