Dunderkur var namnet

Nu har doktor T skrivit ut alla möjliga tänkbara mediciner åt mig (eller iaf penicillin och avsvällande medicin för bihålorna) så det är bara att invänta resultat. Om jag tänker efter har jag nog faktiskt varit mindre täppt i näsan idag och bihålorna har knakat märkligt mycket. Troligen håller det på att lossna där inne, vilket kanske kan vara orsaken till huvudvärken jag vaknade med i morse.
Börjar bli rejält trött på att gå (eller egentligen ligger jag nog mest ner) här hemma, så imorgon hoppas jag att jag har ork att ta mig till väninnan för lite fika på eftermiddagen.

Annars då?
Jodå annars drömmer jag om när graviditeten är slut. För jag tillhör dem som långt ifrån njuter av att vara gravid. Jag kan bara inte tycka om att få åderbrock längs hela vänstra underbenet, inte kunna sova pga halsbränna och ständiga turer till toaletten, en mage som är i vägen och att ständigt känna sig tjock. Och då är jag bara halvvägs till målet. Det är tur att allt är värt det när det är över och Knyttet kommit ut.

Och så drömmer jag om det här

I slutet av september bär det av till Rhodos med familjen, mina föräldrar och syskon med respektive. Näst efter Knyttets födelse är det det jag längtar mest efter just nu (om man räknar bort att bli frisk förstås)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0