Gissa var jag var i helgen


Nej, alla kassarna är inte mina. Vi var fyra tjejer som gick lös på varuhuset


En lätt fullastad bil. Och då lyckades jag "lämna" en av mina påsar på parkeringen efter första shoppingdagen. Hoppas den som hittade den och tog den med sig hem (istället för att lämna in den i kundtjänst) kan njuta av godiset och de kläder som fanns i den.



Lite småtrångt (en av oss skulle ju prångt ha med sig en sulky hem och satt med en stor kartong i knät nästan ända hem... tills hon lydde en jättebra idé från en väldigt smart tjej ;) och packade upp vagnen. Tänk, vad mycket mer plats det blev för huvudet då)

Tack tjejer för en jättetrevlig helg! Tyvärr funkade den inte som någon bra medicin, så nu är jag sjukskriven veckan ut. Men det var det värt (och jag var ju faktiskt feberfri... då...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0