Titt ut!

Hej hej hallå! Jag lever... eller nästan iaf. Att jag sen nära på önskat att jag inte gjorde det den här senaste veckan låtsas vi inte om.
Sen i tisdags har jag roat mig med att besöka doktorn på VC för andra gången, snyta min såriga näsa, hosta upp slem, få mer hostmedicin, försöka andas, hosta upp slem, försöka vila, snyta min såriga näsa, hosta upp slem, försöka lugna ner magen och få bort förvärkar, ta massa slemlösande och avsvällande mediciner, hosta upp slem, gråta, sucka, stöna, hosta upp slem, ta mer mediciner, längta efter mat som jag inte kunnat äta eftersom hostan och halsbrännan då eskalerat till tokhöga nivåer, hosta lite till och längtat mig ur min kropp.
Förutom att jag antagligen hostat sönder något i höger sida av ryggslutet så vågar jag idag iaf viska att jag eventuellt kanske börjar se slutet på eländet... eller början till början till slutet.
Imorgon bär det av till läkare nummer tre. Den här gången på mödravårdcentralen för att kolla vad hon tycker om alla förvärkar magen utsätter mig och Knyttet för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0